vissenkommen - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu vissenkommen - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu

vissenkommen

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 September 2008 | Indonesië, Seminyak

Onze tweede dag op Bali is alweer voor de helft voorbij. Wat een relax eiland is dit en wat een ontspannen mensen.Gisteren hebben we lekker aan het riante zwembad gelegen en een eerste Bintang in de bar in het zwembad genuttigd. Annelies heeft in de avond meteen een massage van een uur gekocht.

Des avonds naar Kuta gegaan en dat is het party oord van Bali waar in 2002 de bomaanslagen waren. Er staat ook een heel monument met alle namen. Na in een oer balinees restaurant een rijsttafel gegeten te hebben zijn we naar bounty discotheek gegaan. Daar kreeg je cocktails in een soort vissekom. Aangezien het de hele avond happy hour was kreeg je er dus twee voor deprijs van 1. Die prijs was trouwens twee euro. Er zit balinese vodka of rum in en daar word je dronken van heeeeee. Wel lekker zitten dansen. Wel ff afknappen op de nieuwste australische trend: het uittrekken van je shirt en dan je broek zo laag doen dat je bilspleet volledig te zien is. BAH! Hopen dat deze trend niet naar NL overwaait.

We gaan nu onze eerste trip doen naar Uluwatu. Later meer.

• 11 September 2008 - 15:19

Wim Volkers:

jullie houden het toch wel netjes. Moeten wel mijn naam hooghouden!! Vanmorgen gegolfd met 26graden,morgen wordt het kouder en gaan wij met jan/joke v/d Hoonardt in de Fluisterboot ! De eerste indrukken van bali komen zeer pos.over en ik ben benieuwd naar het vervolg. volgende keer antwoord mama. veel plezier en groeten J/W

• 13 September 2008 - 21:18

Judith En Bob:

Vandaag is het 14 september 2008 en willen wij Edwin feliciteren met zijn 30ste verjaardag.
    Neem er een vissenkom op! Veel plezier vandaag. Ma en Pa en Laura en Rik.