PARADISE - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu PARADISE - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu

PARADISE

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

21 September 2008 | Indonesië, Gili Trawangan

Na een wilde overtocht van Bali naar Lombok zijn we aangekomen op het paradijs Gili genaamd. Dit zijn drie eilanden voor de kust. De bootreis was echt heftig en een aantal mensen zagen grijs/wit/groen of een combi daarvan. Annelies merkt op: "Wat ruikt het hier raar". Na omkijken bleken er meerdere mensen hun ontbijt geleegd te hebben en werden er zakjes uitgedeeld.

Wij hadden nergens last van en met paard en wagen zijn we naar ons hotel gebracht. Hier rijden namelijk geen auto's of brommers. Tevens is er ook geen normaal water, dus douchen doe je in zout water. Ik denk dan wat is dan het punt van douchen, maar goed die discussie ga ik maar niet met Lie aan :-)

We zitten in een bungalow met twee verdiepingen met beneden de chill room. Daar is een hangmat en een chill bed. Boven is dan het slaapgedeelte met een steile trap naar beneden naar onze "badkamer" slash buiten tuin aka wc. Redelijk ongedefinieerd dus.

Hier zie je veel backpackers en veel leuke barren. Daar gaan we nu maar eens heen.

Cheers

• 22 September 2008 - 13:03

Wes En Joke:

Nou zo te zien genieten jullie daar volop!!

Groetjes vanuit Kos

• 22 September 2008 - 20:05

Judith En Bob:

Wat geweldige foto's, dat is iets anders dan Noordwijk aan de zee.

Zo te zien is het vervoer tijdelijk even aanpassen zie ik. We leven met jullie mee. Je moet maar denken in de file staan is ook niet alles. Nog een goede reis gr. Pa en Ma.