Singapore Changi Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu Singapore Changi Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu

Singapore Changi Airport

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

09 September 2008 | Singapore, Singapore

Maandag 08 september zijn we om 15:30 vertrokken naar London voor onze reis naar Indonesie. Het leek er in Amsterdam nog even op dat we op de vlucht van London naar Singapore niet naast elkaar zouden zitten, maar gelukkig na wat rennen door Heathrow en lachen naar de stewart zaten we toch naast elkaar. We waren mooi op tijd vertrokken en de twee uur wachten in London waren echt zo voorbij.

Nu staan we dan na een vlucht van 12 uur op de luchthaven van Singapore. Als je hier naar buiten kijkt krijg je toch wel het Azie gevoel. Het is lekker drukkend warm, maar na 12 uur airco is dat wel even lekker. Tevens dachten we even dat onze schoenen waren gekrompen in het vliegtuig, maar bleken toch de voeten te zijn die waren opgezwollen. We moeten over een uur weer boarden voor de vlucht naar Denpasar en aangezien we zeer weinig hebben geslapen hebben we even weinig energie voor lange berichten.

Tot snel ...

Edwin en Annelies.

• 09 September 2008 - 07:23

Saskia:

He vakantie gangers,
    Dus alles is goed gegegaan. Das fijn om te lezen! Hoest met je bijholtes, lie? Nog veel last gehad met vliegen?
    Wel leuk he zo'n site waar je nog wat kan communiceren, lache!
    Heel veel plezier!!! Geniet er lekker van!!
    Nou we spreken elkaar snel weer.....

Dikke kus Saskia

• 09 September 2008 - 10:01

Martijn:

Grappige Site. Leuk om zo bij te houden waar jullie zijn. Ik denk niet dat de schoenen zijn gekrompen, Edwin heeft gewoon vrij grote voeten :). Veel plezier en we blijven graag op de hoogte.. Groetjes uit Hoorn

Martijn, Cindy, Tom en Fleur

• 09 September 2008 - 14:37

Eva:

Heey,

wat leuk zo!
    Nog lekker geshopt in singapore? Heel veel plezier en pas op voor enge vieze beessies!!!
    :-P

Kus EEf

• 09 September 2008 - 15:10

Wim Volkers:

Fijn te horen, dat jullie goed en op tijd zijn aangekomen. ook hier tropisch warm vandaag. rust in Denpasar maar eerst goed uit. Bob was hier vanmorgen om verslag uittebrengen. hij kon echte sport doen nl. fietsen ,maar koos voor Nordic walking. Het komt nog wel goed met hem!! gr. van mamma en mijzelf. benieuwd naar jullie volgende avonturen.

• 09 September 2008 - 16:29

Bob & Judith:

Hoi jongens. Wat zullen jullie blij zijn met een schoon bed en dan maar lekker knorren. 24 uur ongeveer en dan zijn jullie weer als nieuw.Dikke kus mama

• 09 September 2008 - 19:35

Joke:

Goed te horen dat alles goed is gegaan!!

Ik hoop dat je je nieuwe zonnenbril de komende weken maar veel mag gaan gebruiken!!
    Maar ben er van overtuigd dat dat vast wel goed komt!! Hier moet je het maar afwachten of de zon wel of niet schijnt...

X Joke