Uluwatu en Jimbaran - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu Uluwatu en Jimbaran - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu

Uluwatu en Jimbaran

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

14 September 2008 | Indonesië, Jimbaran

Onze eerste excursie bracht ons naar het zuiden van Bali. Dit is het Bukit schiereiland en Uluwatu is de bekende trekpleister hier. Hier staat een belangrijke tempel hoog op de kliffen en tevens is het een zeer bekende surfspot. De tempel wordt bewoond door een groep macaca apen die ernstig brutaal zijn. Zo hebben we een aap de bril van een Aziatische toerist zien afpakken en random zien weg gooien toen hij een paar porren van een stok en een banaan kreeg.

Bij de tempel hebben we een traditionele Kecak dansvoorstelling bezocht. Inmiddels was de zon onder gegaan in de zee wat bijdroeg tot een mooie setting.

Na de voorstelling zijn wij naar Jimbaran gegaan naar een restaurant met tafeltjes op het strand en uitzicht op zee. Dineren op het strand met kaarslicht en zelfs muzikanten die aan je tafel komen spelen volmaakten deze dag.

• 14 September 2008 - 11:24

Saskia:

Hallo daar,

Dus ik geloof dat jullie het wel naar jullie zin hebben, als ik het zo lees, Leuk!!
    Edwin hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Bij jullie ben je al jarig geweest geloof ik hè.
    NOu ik lees de volgende berichtenm wel weer, erg leuk!
    Oja, Lie, Rob is toch mee geweest naar de bruiloft van Chantal en Andre hihi, was erg gezellig, maar goed dat hoor je allemal nog wel.
    Liefs Saskia