Waarschuwing - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu Waarschuwing - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu

Waarschuwing

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

25 September 2008 | Indonesië, Sanur

We hebben de laatste dagen heerlijk op Gili Trawangan kunnen relaxen. Het strand was hagelwit en de zee azuurblauw. We hebben nog het hele eiland rond "gefietst" wat in hield dat we 10m konden fietsen om vervolgens met de fiets in de hand 100m door het zand moesten ploeteren. We hebben het echter volbracht en het hele eiland gezien.

Je zal je afvragen waarom de titel Waarschuwing is. Dat zal ik jullie vertellen. Heen was de bootreis al erg met de golven, maar terug sloeg alles. Tevens moesten we niet 1 maar 2,5 uur in de speedboot zitten dit keer. Met een enorme snelheid knalde we over de toch wel hoge golven en dat twee en half uur lang. De reis is niet voor mensen met een zwakke maag of rug, want wj hadden een halve hernia na deze reis. Wim en Jeanet neem een tip van ons aan en neem een slowboat. Kost je 3 uur meer maar het scheelt een dag bijkomen.

Inmiddels zitten we alweer twee dagen op bali. Het hotel (we zitten in een top bungalow aan het strand) is echt de meeste luxe die we tot nu toe gehad hebben. Zo hebben ze een bad voor twee personen en hebben we een kamer met relax banken op de tweede etage met uitzicht op zee. We hebben dan ook de honeymoon suite. Nog een paar dagen relaxen en dan gaan we aan de grote terugreis beginnen. We nemen het er nog even van en dan zien we jullie snel weer.

Groetjes,

Edwin en Annelies.

• 25 September 2008 - 15:11

WimVolkers:

Netnog via Scype met lie gesproken. jullie hebben werkelijk een superreis. nog heel fijne dagen. J/W

• 25 September 2008 - 15:18

Bob En Judith:

Een beetje jaloers zit je ons hier wel te maken hoor.
    Geweldige reis. Ed complimenten voor je reisverslagen. Werkelijk toppie. Geniet nog maar even het is zo voorbij. Liefs pa en ma

• 26 September 2008 - 06:37

Ines Van Garrel:

je had ons wel mogen waarschuwen voor jouw griep. Anneke en ik zijn allebei ziek geweest, m'n loopband is stuk en m'n fiets. En jij ons maar lekker maken.Vooral azuurbblauw en hagelwit komt hard aan. Maar toch: geniet maar lekker, het is je gegund.

• 15 September 2009 - 16:55

Kees:

ik ben ook hagelwit en mijn ogen zijn azuurblauw
    tot gauw