Mooie excursie - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu Mooie excursie - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu

Mooie excursie

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

21 September 2008 | Indonesië, Candidasa

Candidasa zelf staat bekend om het feit dat je er prachtige excursies vanuit kan maken. Dat hebben wij natuurlijk ook zeker gedaan. We zijn eerst naar een dorp gegaan waar men nog steeds leeft volgens de oud Balinese wijze. Het is natuurlijk toeristisch, maar het gaf wel een goed beeld. Daarna zijn we naar de Klungkung area gereden waar we de oude rechtbank gezocht hebben met zijn "drijvende paviljoen". Alle straffen waren uitgebeeld in de vorm van afbeeldingen in het dak. Als je als kind geen respect hebt voor je ouders werd je hoofd afgezaagd.

Daarna kon het echte werk beginnen. We reden weer naar het noorden, dwars door een schitterend gebied van rijstvelden, groenten plantages, palmbomen en vulkanen. We hebben geluncht met uitzicht op de Batur vulkaan. Ik verwijs graag naar de fotos, want die zeggen meer dan 1000 woorden.

We hebben ook bij de andere bericht weer wat nieuwe fotos geplaatst. Zie fotoboek.

• 21 September 2008 - 16:36

Wim Volkers:

Nu kunnen jullie eens zien,hoe soepelwij als ouders zijn!!! De foto's zijn werkelijk prachtig. wij hebben ze uitvoerig bekeken. Alleen mis ik nog een foto van het vervoermiddel,waarmede de excursies worden gemaakt of willen jullie dit ons besparen??? Tot horens maar weer J/W