het balinese binnenland - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu het balinese binnenland - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Edwin Venhuizen - WaarBenJij.nu

het balinese binnenland

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

17 September 2008 | Indonesië, Amed

Bij Ubud zijn we dwars door het land naar het noorden getrokken, maar niet voordat we de meest bezochte tempel van Bali gezien hadden: de Tanah lot. Deze tempel is alleen bij eb te bereiken en is omgeven door een heftige zee. Vervolgens hebben we weer een apenbos bezocht waar ook vliegende honden in de bomen hingen. Voor de mensen die niet weten wat dat is, het is een vleermuis maar dan vier keer zo groot.

Daarna de bergen in gegaan met spectaculaire vergezichten. We hebben het Bedugul kratermeer gezien en de gitgit watervallen. Om die laatste te kunnen breiken moet je een hele tocht over stijle trappen afleggen met echt honderden winkeltjes langszij. Allemaal verkopen ze dezelfde dingen en roepen ze dezelfde argumenten.

Uiteindelijk in Lovina aangekomen. Daar de volgende dag om 4:30 (ja ja we laten hem even bezinken) ik herhaal 4:30 werden gewekt door een Moskee met Arabisch gebabbel op stadion sterkte. Het leek alsof de moskee naast het hotel stond al bleek dat later op zeker een km te zijn. Dit hield aan tot 5:30 en verstoort je vakantie gevoel en ritme. De rest van de dag en het vervolg komt in een nieuw bericht.

• 17 September 2008 - 14:31

Wim Volkers:

Ik heb genoten van de berichten,het ziet er allemaal top uit. Ik zal maar vast beginnen de koffer te pakken. Alleen de bij de vliegende honden zet ik nog even een vraagteken!! Veel plezier verder maar weer,en Arabische stations buiten de deur houden, Gr. Wim

• 17 September 2008 - 14:37

Wim:

Nog even het volgende, mamma vraagt of de smsjes van haar zijn aangekomen?? Gr. papa

• 17 September 2008 - 16:19

Edwin:

Wim: sms berichten komen niet aan en ik kan ze ook niet versturen. De telefonie infrastructuur is hier niet zo denderend. Je kan het beste een emailsturen naar e.venhuizen@heineken.com als je een bericht wilt sturen. Gek genoeg werkt dat vaak wel.

• 17 September 2008 - 17:01

Bob En Judith:

Fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie zo genieten. Het is elke keer fijn een berichtje te ontvangen. We kijken er elke dag naar uit.
    Fijn he. Nouuuuuuu, groetjes pap en mam.